S o b r e m i

Rossana / 21/ Estudiante de Medicina / yo.

_Posts_pasados___

  • Feliz cumplelómetros Kuru!!!
  • Las bolsas voladoras
  • Rossanarama cumple su primer mes!
  • Borderemia
  • No quiero ser...
  • YO SOY LA ORIGINAL!!!
  • Save me
  • Culturizamientacionismo
  • Una extraña combinación
  • Gracias Manco Largo!!!
  • _En_los_archivos___

  • December 2004
  • January 2005
  • February 2005
  • March 2005
  • April 2005
  • May 2005
  • June 2005
  • July 2005
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • February 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007


  • _________________

    _Links___

    Blogger
    Akane
    Dra Nanda
    Daniel
    Yurita linda
    Dov

    _Creditos___

    gal-rox-it brokenfixed Akane

    _CBox___

    Friday, February 04, 2005

    Carnaval?

    Vierneeees, Carnavaaaaaaal, esto en realidad significa: Llegó un fin de semana largo, cuatro días estudiando non-stop, lo que viene es popoooom, ya me dieron los jurados para parcial y final, uuuy que horri!!. Hoy ha sido el día de las motos, en la mañana como a las 6:15, 4 motos de esas verdes de la guardia o algo así me pasaron por un lado volando en la cota mil y en la tarde, 4 motos más pero de la policía (me persiguen o soy tan especial que necesito 8 motos que me cuiden, jajajaja). Hoy nos salvamos del estequiotime yaaaay, luego tuve mi presentación de casos: Quiero ser como la doctoraaaa. Luego, por enésima vez –este año– postergamos un quiz, por miii… Ahora estoy descansando porque mañana me toca maratón de desgrabación. Aquí estoy oyendo música como cosa rara, escucho el CD de The Dandy Warhols – 13 Tales from urban bohemia, y como ya se me está haciendo costumbre, coloco la letra de una canción de relleno:
    Bohemian Like You
    You got a great car / Yeah what's wrong with it today / I used to have one too / Maybe I'll come and have a look / I really love your hairdo yeah / I'm glad you like mine too / See where looking pretty cool / Will get ya

    So what do you do? / Oh yeah I wait tables too / No I haven’t heard your band / 'Cos you guys are pretty new / But if you dig on vegan food / Well, come over to my work / I'll have 'em cook you something / That you'll really love

    'Cos I like you / Yeah I like you / And I'm feeling so bohemian like you / Yeah I like you / Yeah I like youAnd I feel Woohoo…woo

    Wait / Who's that guy just hangin' at your pad / He's lookin' kinda bummed / You broke up that's too bad / I guess it's fair if he always pays the rent / And he doesn't get bent about / Sleeping on the couch when I'm there

    'Cos I like you / Yeah I like you / And I'm feeling so bohemian like you / Yeah I like you / Yeah I like youAnd I feel Woohoo…woo

    I'm getting wise and I'm feeling so bohemian like you / It's you that I want so please / Just a casual casual easy thing / Is it, it is for me

    And I like you / Yeah I like you, I like you, I like you, I like you, I like you, I like you, I like youAnd I feel Woohoo…woo

    Rossanita escribe @ |7:33 PM|

    * + * + * + * + *